Har sålt lite sticklingar förra veckan och som vanligt känner jag mig helt paj efter att ha packat sticklingar måndag och tisdag
Skönt att få klippa ned bjässarna utan att kasta dock. Nästa projekt är arr ordna en hylla med belysning för alla karantän sticklingar så jag kan få fin färg på de också. Inhandlade några UTS sticklingar nyligen och en Shamarkhan Queen som bara är så sjukt fin.
Har några småttisar som börjar komma tillbaka efter att jag klippt ned dem, bland annat en fröis (inte sådd hos mig) jag övervägde att kasta som nu är söt
Antique börjar komma nu. Ömtålig sort tror jag
Empress, hoppas hon inte knoppar på ett tag nu
Fröis som helt ändrat bladform sen jag klippte ned den. Får se hur den utvecklar sig nu
Fröis efter Jupiter
Pink Dream
Minns ni min "Hedwig" jag köpte grön och inte tyckte stämde när den började växa på sig? Det är för att det är en Flirtin Skirts, så nu är det mysteriet löst
Orange You Glad
Glinda bredvid sin fröis
Yellow Pin har varit väldigt ledsen sen den fick stå för mörkt men nu börjar toppbladen se mer normala ut igen
Den kanske inte är så väldigt ovanlig men jag tycker den är så fin, Red Ruffles
Sucre som ser grön ut fast den är gul
Äntligen lite färg på Royal Glissade
Sophia har sett anskrämlig ut men nu så
Henna
Verkar typ bara vara jag som gillar Cranberry Sun
En av mina favoriter, Tiger Lily som gillar sin nya lampa
Äntligen börjar Redwig se röd ut, den har varit typ brun i evigheter känns det som. Nu ser det dock ut att vara knopp på gång, suck
Centurion
Och NN Röd Camo börjar också se vettig ut. Tyvärr satte den knoppar på alla skott så nu har jag bara y-skott...