juvelen

Trådstartare
Någon som vet var han står och om dom skickar till Sverige?
Sen efterlyser jag lite övrig info om honom eller hans avkommor...

Sv: Pål Even

Kollar runt lite och har hittat några, får se vilken det blir.

Så då passar jag på att kolla runt lite på ev. hingstar.
Pål Even hittar jag ingen info på i år, men stammen :love: Elding + Solbergstjerna direkt!

Det är betäckningsäsong snart så lite framförhållning måste man ju ha även om man inte har köpt en än...

Den ena tror jag Pål Even skulle passa, men den andra är efter Elding så då går det inte. I såna fall man kanske skulle ta en Faksen-son då han själv är fullbokad i år.

menmen först måste man ha en märr...

Sv: Pål Even

Vet ej mycket om hingsten men har haft en avkomma till honom! Det var den minsta häst jag sett, såg ut som en b-ponny:( dum var han också, travade järnet efter skogsvägarna tills det gick så fort att han galopperade i svängarna, bulade ner skallen och vägrade stanna:mad: Gick det nån före mejade han ner dem, alltså sprang över ekipaget så att vagnen välte och han kom lös:mad:

Men men han gick premielöpet som första kallblod i sverige det året och gick sen hem till ägaren i norge och jag tror inte det har blivit nåt där?! Ska kolla upp det förresten.
mvh jesse

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
441
Senast: Pegasus63
·
Däggdjur Läste precis att SLU vill ha allmänhetens hjälp för att få veta vad älgen äter. De har i tidigare undersökningar sett att bärris är en...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
780
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix