Smalle
Trådstartare
Råkade fastna med en tråd av tröjan under mellanslagstangenten, ryckte till innan jag fattade var den satt fast med resultatet att mellanslagstangenten lossnade på ena sidan. Eftersom det är en laptop antar jag att jag måste lämna in hela datorn för att få det fixat. (Och jag måste verkligen få det fixat, pallar inte att sitta och banka på mellanslaget för att det ska funka..)
Så nu till mina frågor:
Hur länge tror ni man får vara utan datorn om man lämnar in den?
Hur mycket kan det kosta? Kanske är ekonomiskt försvarbart att bara köpa ett nytt "vanligt" tangentbord och koppla in även om det är ganska onödigt och utrymmeskrävande?
Och en sak jag kom på nu, var lämnar man egentligen in sin dator om nåt skulle bli fel? Affären jag köpte den hos har slagit igen, har kollat på "märkets" hemsida men det verkar inte stå mycket matnyttigt om såna saker där...
Tacksam för svar
Så nu till mina frågor:
Hur länge tror ni man får vara utan datorn om man lämnar in den?
Hur mycket kan det kosta? Kanske är ekonomiskt försvarbart att bara köpa ett nytt "vanligt" tangentbord och koppla in även om det är ganska onödigt och utrymmeskrävande?
Och en sak jag kom på nu, var lämnar man egentligen in sin dator om nåt skulle bli fel? Affären jag köpte den hos har slagit igen, har kollat på "märkets" hemsida men det verkar inte stå mycket matnyttigt om såna saker där...
Tacksam för svar