Painttävling i Jälla

Sv: Painttävling i Jälla

INGEN???:( som ska dit??
Och vi som hade allmänt upprop på FB för att dra ut lite paintar på tävlingsbanan, skulle ha åkt dit med planerade 5 stycken, tyvärr blev jag vansinnigt sjuk och kommer inte bli frisk till helgen. Från oss kommer därför max 2 st.

Jag skall nog dit och titta lite. Bor tämligen nära :)

Jag funderar på att åka och titta (min är alldeles för ny hemma för att jag ska ta med henne), men blir det knappt några startande så känns det ju inte riktigt värt resan...

har varit där och tävlat för något år sedan, mycket trevligt och lungt. skulle gärna ha varit där i år igen :)

Jag funderar på att åka och titta (min är alldeles för ny hemma för att jag ska ta med henne), men blir det knappt några startande så känns det ju inte riktigt värt resan...

Ja jag vet inte hur många startande det blir alls...hoppas på många!

Ja jag vet inte hur många startande det blir alls...hoppas på många!

Finns det ingenstans man kan se antalet anmälda? Skulle vara kul som sjutton, har aldrig vart på någon westerntävling alls, och just painttävlingen är ju extra lockande nu när jag köpt mig en egen madame :love:

Men, att packa in 4 barn och åka 15 mil enkel resa känns ju sisådär, så skulle vara kul att veta om det är tillräckligt många anmälda så att det är värt resan :)

Undrar också om man kan få reda på hur många det är som är anmälda.
Går på kryckor så det blir inte så mkt ridande. Men är det inte så många anmälda till det man vill se så är det ju även jobbigt att ta sig dit.

Kommer alla klasser gå i ridhuset oavsett väder? Nån som vet?

Jag ska dit:) Ska rida HUS, pleasure och horsemanship. Läste på SPHA:s hemsida att det var rekordmånga anmälda!

Läste det oxå, men

"JÄLLA-Uppland Summer Paintshow 3juli,

-Det verkar som om det kommer rekordmånga starter till showen på lördag, säger en glad Jessica Sandervig ledamot i SPHA och ytterst ansvaring för "Jälla tävlingen" :confused:

Vist är det på söndag?
Och hur många brukar det vara anmälda?

Ja jag såg att det stod lördag men kollade proppen för säkerhetsskull och det står söndag 3 juli överallt så det måste stå fel på hemsidan.:confused:

Jag har bara tävlat en paint-tävling förut (i noviceklasser) och då var det ca 5 st i varje klass som jag var med i, samma som denna gång, och många av SPH klasserna blev inställda.

Trist att det inte finns någon startlista ute :(

Hoppas på många startande i NSBA klasserna! :banana:

*ryser*

Jag önskar jag hade kunnat komma o hjälpa till!

Hur ser Claudia ut nu? Några bilder får man ju aldrig liksom :devil:;)
*hötter med näven*

Imorrn gäller det.
Hoppas verkligen inte att det är lika kvavt imorrn.

Fått reda på att min kusin ska starta sin quarter (som för övrigt är till salu ;) )

Kommer att vara där, en långskånk med krycka. Om nån vågar sig på att hälsa :laugh:

Gick så där, hon ville inte gå fram och var ofokuserad (hon är ju ung fortfarande och har ju inte vart ute så mycket men jag vet att vi kan bättre)..så i huntern och hormanshipen kom vi sist :o

..men pleasuren fick vi en 2 plats i allbreeden och en första plats i paintklassen, trots att bevattningssystemet slog på precis när vi ridit in..:D

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 562
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 013
Senast: Gunnar
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 662
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar