Paint Championatet!

B

Brave_pepsi

hej vi e två tjejer som ska åka till skövde nästa helg med våra ett åringar och tävla på Championatet! är där fler än vi som ska tävla med åringarna så att det blir en championat klass, hade varit roligare att se fler åringar på APHA tävlingarna!

Sv: Paint Championatet!

Ska inte tävla men däremot vara där som funktionär, prisansvarig för att vara exakt..... ;)

Sv: Paint Championatet!

Hej, vad roligt att ni kommer med era ettåringar! Jag vet att det åtminstone kommer någon ettåring från Danmark också.

Vi ses i Skövde nästa helg!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 537
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka