Paddockstaket

torpa

Trådstartare
vilken bredd ska det vara på paddockstaketet? Håller det med 80 bredd? Ska bara vara tunna brädor på.
Tips på billigt staket. Gärna bilder :)
 
vilken bredd ska det vara på paddockstaketet? Håller det med 80 bredd? Ska bara vara tunna brädor på.
Tips på billigt staket. Gärna bilder :)
kan vara hur brett eller tunnt du vill. vet de som har eltråd och plast stolpar runt ridbanan och vet andra som har 30cm grova stock plank och 150mm grova stolpar runt sina.
så välj det som ser estetiskt snyggt ut.
hade jag kunnat hade jag dock haft en ridbana helt utan staket, så har man ingen vägg för hästen att ta stöd vid ^_^.
 

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
720
Senast: bettysmatte
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 499
Senast: Tualma
·
Hemmet Jag ska byta golv i min 60-talslägenhet. Originalparketten i vardagsrum och sovrum är bortom räddning enligt golvläggare och jag ogillar...
Svar
12
· Visningar
681
Senast: Stefffie
·
Trädgård & Växter Vi skulle vilja ha tips och idéer angående en rabatt vi ska anlägga. Det finns just nu en lite brokig blandning av buskar där och de...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp