Paddockstaket

torpa

Trådstartare
vilken bredd ska det vara på paddockstaketet? Håller det med 80 bredd? Ska bara vara tunna brädor på.
Tips på billigt staket. Gärna bilder :)

vilken bredd ska det vara på paddockstaketet? Håller det med 80 bredd? Ska bara vara tunna brädor på.
Tips på billigt staket. Gärna bilder :)
kan vara hur brett eller tunnt du vill. vet de som har eltråd och plast stolpar runt ridbanan och vet andra som har 30cm grova stock plank och 150mm grova stolpar runt sina.
så välj det som ser estetiskt snyggt ut.
hade jag kunnat hade jag dock haft en ridbana helt utan staket, så har man ingen vägg för hästen att ta stöd vid ^_^.

Liknande trådar

Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 057
Senast: Roheryn
·
Anläggning Jag behöver skaffa en övervakningskamera till min gård. Behöver tips på en som går på Wifi, som är batteridriven och klarar av att sitta...
Svar
14
· Visningar
578
Fritid Vi ska åka till Åre i sommar och vill rida på islandshäst. Gärna i fjällmiljö. Har någon tips om en bra aktör i området? Har bil och kan...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: nyttnick
·
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka