Paddex bana

annis_e

Trådstartare
Ni som har skaffat Paddex till era ridbanor.. Hade ni problem med att få dit lastbilarna, hur lång tid tog det innan ni fått första lasset till det sista?! Jag står o stampar själv.. har fått 1 lass av 6-7 stk.. och undrar hur lång tid det tog för er...

Sv: Paddex bana

Sju lastbilar, har kommit inom loppet av tio dagar.
Den sista av de sju kommer på söndag.

Immer

Jag vill också ha en sån ridbarna :angel:

Får man fråga vad detta går loss på ?
I fall man bara ska gå och drömma om det eller om man kan göra verklighet av drömmen :d

Alltså vad är det för skillnad mellan sand och Paddex? :)

Oki tack så mycket för ditt svar ;)

Får ta detta med gubben min nu *L*.

Vi hade inga som helst problem med att få ner alla lass till vår bana när vi anlade den för tre år sedan. Enda problemet vi hade var en kraftledning som gjorde att den nedre halvan fick läggas ut för hand. :crazy:

Vi är väldigt nöjda, bortsett från att den inte är så dammfri som det påstås även om den dammar betydligt mindre än en sandbana.

lite OT med paddex är helt suveränt, du kommer absolut bli nöjd :)
vi har en på 45*70 meter helt super :bow: :bow:

Ahaa - där ser man :D Nu vet ja vad peddex är ^^

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 113
Senast: Lavinia
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
816
Senast: Lillkin
·
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: Squie
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama