FT_ryttare

Trådstartare
Är det något som vet vart man kan hitta en filmsnutt på hingsten pablo e.pilot??

Är lite nyfiken på den hingsten :)

Sv: Pablo

Tyvärr vet jag inte var du kan hitta någon film, men han stog på min "station" förut, innan han gick tillbaks till Tyskland. Han ser ut som en förvuxen ponny, urgullig, kort, högställd och VÄLDIGT mkt nacke. Även mkt trevliga rörelser.
Grannen har en fyra-åring efter honom, och hon är en kopia, också mkt trevliga rörelser.

ja den sidan har jag varit på men bara bilder. vill se film :D
kan du berätta lite om din pabloavkomma?

Jag tycker inte han är sig lik alls på dom bilderna, dom kanske är tagna när han var yngre. Jag kommer ihåg honom som betydligt mera ponny lik,och framför allt mkt mera hals.

en gammal tråd, men jag svarar ändå :p har också en avkomma efter Pablo :D och jag :love: henne!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Piaff
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2
Svar
34
· Visningar
2 289
Senast: Bee
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke... 2
Svar
25
· Visningar
1 656
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 280
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?