På väggen i vardagsrummet

20190209_091440.webp

En salig, underbar blandning :D ! En guldförgylld väggklocka (fransk pendyl), en förgylld antik spegel, en canvastavla med hästen som motiv, en stor tavla med Golden Gate-bron och en akustisk gitarr........ Älskar det...... :love:

Jag har denna jag köpte i Afrika
45181CE9-88D5-4199-9083-18583830BF6A.webp

Sen har jag en tavla med sprittema och en jack Daniels-poster :o:angel: Den senare vill jag byta ut dock. Den är mest kvar i brist på annat.

Enda väggen med dekoration i vardagsrummet. Bilden är från facebook därav texten. Jänkarna är alla som varit eller är i mannens ägo.

1549793835257.webp

Liknande trådar

Hemmet Nån som vet hur man lättast får bort de utan och riva väggen, Ska eventuellt flytta till ett hus till våren, där myror byggt bo i hela...
Svar
19
· Visningar
727
Senast: tanten
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan...
2
Svar
34
· Visningar
783
Senast: Mirre
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
6
· Visningar
448
Senast: Badger
·
Hemmet Sambon och jag är båda hopplösa på att få tvätten från hängställningen till garderoben/byrå med lådor... Vi har inte torktumlare så...
2
Svar
23
· Visningar
1 156
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar