på söndag är de fölmönstring..

LadySara

Trådstartare
ska dit å spana på några som man känner som ska visa sin gobitar.. man vill väl helst ta hem hela bunten.. nån när som ska visa sina på mönstringen iår?? eller kanske redan har visat??

Vi ska visa våra två busfrön 14 september på Grevagården. Det ena stofölet är 5 månader e. Electro - Looping och ser urläcker ut och medans den andra tjejen är 3 månader e. Saigon - Master och tyvärr inte riktigt lika fin i kroppen just nu. Men det sak bli spännande att få höra kritiken och se vilka poäng de får.

Ylva

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 356
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Shaggy
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 956
  • Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama