Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TomasN skrev:Ja det är väl tämligen bevisat att man inte får allergiska besvär av hästar i en hage utomhus. Det är otroligt konstigt att vissa kommuner vill begränsa hästar i hagar men samtidigt accepterar hundar och katter i lägenheter! Det finns ingen rim och reson alls.
TomasN skrev:Ja det är väl tämligen bevisat att man inte får allergiska besvär av hästar i en hage utomhus. Det är otroligt konstigt att vissa kommuner vill begränsa hästar i hagar men samtidigt accepterar hundar och katter i lägenheter! Det finns ingen rim och reson alls.
Kanske vill kommunledningen inte ha några djur i sin kommun? Det kanske stör dem att se hästar när de är på väg till golfbanan?
Jag tycker att alla hästaägare i den här kommunen skall skriva till de politiska partiernas lokalavdelningar och fråga hur de ställer sig till det här. Påpeka att deras svar kommer att påverka röstningen i nästa kommunval!
Fraggel_Tess skrev:Finns artikeln ute på nätet?
Jag tycker också man får tåla att det finns djur på landet. Men en del verkar inte förstå det. Eller ännu värre dom som tycker bara för man har djur så är man en allmän djurpark!
Det där beteendet, som jag kallar svaghetens tyranni, ser man i många olika sammanhang.chrysler skrev:Det verkar sm en del allergiska flyttar på landet för att kunna förstöra en hästgård eller två.
Butros skrev:Det där beteendet, som jag kallar svaghetens tyranni, ser man i många olika sammanhang.
Immer skrev:En tredje klagade på att fönstren blev prickiga av salt när det regnade och blåste.....