På besök hos Bäbis!

Sinfonie

Trådstartare
Igår åkte jag till min kompis, där även min Spurs första kissebäbis bor.
Det var tredje gången jag träffade henne sen hon flyttade från mig och Spurs (15 v gammal).
En blyg kisse som gärna gömmer sig för nyt folk, men som verkar känna igen mig, för varje gång hon ser mig ska hon gosa och spinner som bara den :love:

Britney "Bäbis" Spears är inte så liten längre, hela 2 år.

P8260006.jpg

P8260010.jpg

P8260015.jpg

P8260021.jpg

Sv: På besök hos Bäbis!

Jag älskar hennes teckning, det röda huvudet, fläckarna på sidorna (som sitter i jämnhöjd med varandra) och den randiga svansen.

Hon är väldigt mycket vitare än mammakatt :D
DSCN9164.jpg

Sv: På besök hos Bäbis!

Det kan man verkligen säga.
När min katt var ett halvår bodde hon hos min kompis (hon som har Bäbis) i 4 veckor.
Hon stormtrivdes (dom tyckte att hon var för söt för att kunna hjärta att säga till henne när hon började tassa på deras halsar klockan sex varje morgon :angel:).
När min kompis sen träffade Spurs efter ett år så gick Spurs genast fram och hälsade.
Annars gömmer hon sig för dom hon inte känner.

Liknande trådar

Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 219
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 405
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 369
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 165
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur