• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dr.pepper
  • Startdatum Startdatum
Sv: p1????

Men om ett "d" inte står utskrivet, och hästen kom godkänd i mål? Jag själv tror att de betyder att de är ett premielopp enbart..

Är premielopp ett "vanligt lopp" så håller jag med dig men då står det en tidsangivelse också. Jag tolkar ett "vanligt lopp" som ett totolopp.

Är det ett premielopp står p:et vid oddsangivelsen och det står ett p i kolumnen för lopptyp.

Jo, de gör jag med.
Men p står jue där ev odds skulle stå. Och då står de ett p bara föt att visa att de är ett premierlopp, och de inte går att spela på det..

jag tycker att du ska skriva ut hela resultat raden så kan man läsa ut det rätt, för det kan betyda premielopp 1 godkänt. om hästen är 2 år
alltså.:smirk:

det står ju ett vanligtlopp i det du citerade. dvs måste det ju betyda passgång?:)

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Minns du Jilly Coopers bok Riders som skildrade hästhoppningsvärlden som fylld av sprit, sex och intriger? Nu blir den en del av ny...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Travaren Evartti har nu tjänat sammanlagt 1 156 145 euro i prispengar på sina lopp. Det är mer än den legendariska Viesker vann under...
Svar
0
· Visningar
94
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tävlingskalendern för 2025 är nu klar. Under 2025 har vi planerat för 97 tävlingsdagar vilket är två fler än 2024. Därutöver tillkommer...
Svar
0
· Visningar
54
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix