Annastefanac
Trådstartare
Men korkat förstår du inte är priset jag syftar på generellt för dessa hästar jag kollat på för över 60 k. Är det verkligen ett rimligt pris? Då är jag väl förmodligen lika korkad som vill köpa en pre. Jag förklarade endast vad jag menade med korkad. Att man förmodligen kan få en häst för samma pris men bättre i Spanien. Därför ville jag få svar på den bifogade filen för dem hästarna jag tittat på har haft gul färg i stammen. Och då till min vidare fråga vad det innebär? Sen om man nu känner sig träffad ja då har man kanske gjort en dålig affär? Vad vet jag?! Varför skulle man bry sig annars? ☺ Detta är helt min egna erfarenheter och det jag stött på när jag letat efter en ridbar pre. För det säger jag ju inte att alla är så. För det är den ju inte! Och väl värda sitt pris förmodligen.Men varför skriver du allt detta när det egentligen inte har med din fråga att göra? Du tycker det är tråkigt att ingen kan svara på din fråga, jag försöker hjälpa dig att ställa den så de som kan svara har en chans att förstå vad du menar? Och de som kan sånt är troligen rätt kunniga när det gäller PRE - de blir kanske inte så välvilligt inställda när du förklarar att PRE-folk i Sverige är korkade?
Senast ändrad: