P&R dressyrsadel

S

sherex

Finns det någon annan här som har en sådan?

Var köper man en ny? Vilka prisklasser? Är ni nöjda med era P&Rs?

Det ligger några ute på annons men jag kan inte hitta den i nyskick någonstanns för att ta reda på mer om sadeln.

Sv: P&R dressyrsadel

Jag har 2 st P&R Oxford CC flatback hoppsadlar, det är väl det närmaste någon erfarenhet jag kan ge. De är iaf väldigt bra för det billiga pris som jag köpt dem för. De är troligtvis tillverkade på 80-talet så jag tror inte att det finns några i nyskick längre.

Sv: P&R dressyrsadel

Jag har haft en gammal P&R hoppsadel. Jag köpte den begagnad. Stallägaren, som haft ridsportbutik tidigare, berättade att P&R inte var tillverkaren, utan importören. Sadeln var nog tillverkad på 80-talet, och jag tror inte märket existerar längre. Det var nog längesedan.

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
363
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 153
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka