P&J, bara mitt i veckan?

Equilina

Trådstartare
Nu är jag lite purken... Var inne på TDB och sökte efter p&j-tävlingar, döm av min förvåning att jag endast hittade en som inte låg mitt i veckan, är det verkligen så?
Jag har aldrig varit intresserad av p&j tidigare, men nu hade det varit lagom för min ena som behöver komma ut och miljöträna.

Är det bara jag som inte har en chans att vara på en tävlingsplats kl 17 en jobbdag?

Finns det ingen marknad för helger, eller varför väljer alla arrangörer att lägga det som kvällshoppningar?

/Besviken Charm

Sv: P&J, bara mitt i veckan?

Tycker också det är väldigt vanligt med p&j på veckodagarna.
Både bra och dåligt, på helgerna tävlar man riktiga tävlingar och på veckorna tränar man på P&J.

Fast min ena är inte klar för 80-90 än, jag vill mest ut och miljöträna på lägre höjder ju... :(

Här i södra halland finns många p&j på helgerna. Om du går in och läser på klubbarnas hemsidor hittar du kanske vad du söker? Jag har inte använt TDB alls till p&j, visste inte att man kunde det ens.

Läste om just tävlingar mitt i veckan i Ridsport. Tydligen så jublade ryttarna! Jag ställer mig rejält frågande till att ställa upp och tävla efter jobbet?!

Delvis KL

Jag googlar på ex pay jump och ort :)

För mig är det mkt svårt på veckodagskvällar. Tävlingar ännu värre, så mkt mer att planera...

Jag tror inte att alla tävlingar och P & J finns i Tävlingsdatabasen. Du måste nog söka bland klubbarna i närheten. Jag har då sett p & J på helger, men kanske vanligast i början av året, sen kommer det ju tävlingar nästan varje helg. Men det kanske finns klubbtävlingar du kan vara med på?

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 129
Senast: Unafraid
·
B
Ridning Har blivit lite nyfiken på hur era liv har sett ut inom hästvärlden. Både motgång och framgång! Får väl lov att börja själv att berätta...
2
Svar
21
· Visningar
6 204
Senast: annathegreatest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar