• Trav
  • Trådstartare Trådstartare jahaja77
  • Startdatum Startdatum
J

jahaja77

Någon som varit i Oviken?
Har de normala boxar ? Hur är banan? Visst är det 800 m bana?
Är lite nyfiken bara, start på tisdag....

Sv: Oviken

Har varit där, dom har riktiga boxar. Banan den är väl som man kan förvänta sig på en liten bana, som inte kör året om

Sv: Oviken

Jag har varit där när det var mycket starter en dag, och vi hade en häst som skulle starta i två heat. Och vi fick stå i en "lada"!! Med små boxar med grus på golvet med endast en öppning, utan dusch, vilket orsakade lite problem när "nordis gubbarna" ockuperade plats på gången längst fram! Men dom hade oxå andra stallar som var "riktiga" men vi hade oturen och hamna i en av "ladorna"! :smirk:
Detta var några år sedan så jag vet inte om det är så nu. Men om jag ska starta där nån mer gång ska jag säga till att jag vill stå i dom riktiga stallen!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 467
Senast: Strandad
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025