Överklaga förrättningsunderlag

rebus

Trådstartare
Som rubriken lyder, är förrättningsunderlag från DV överklagningsbart?

I mitt fall gäller det att jag har beställt flera olika åtgärder från DV. DV kommer ut en dag och åtgärdar flera saker, men för en sak, som jag har specificerat när jag beställde hit DV, har DV inte instrumenten med sig, och får återkomma en annan dag. Jag tycker då inte att jag ska betala för två resor, basbelopp och inställelseavgifter pga att DV inte hade med sig de instrument som behövdes vid sitt första besök. Detta sa jag också vid besök ett. När jag får förrättningsunderlaget är det lite avdraget på resa och inställelseavgift för besök två,för basbelopp är det inget avdraget för besök två. Jag anser att jag bara ska betala för en resa ett basbelopp och en inställelseavgift eftersom jag har uppgett vad jag vill ha åtgärdat vid beställningen.

Sv: Överklaga förrättningsunderlag

jag skulle nog (utan att säkert veta) säga att det är som vilken faktura som helst, som man kan ha invändningar emot.

Liknande trådar

Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 289
Senast: Energi
·
Relationer Rubriken känns så fel, men samtidigt oerhört rätt.. Det här är ingen "buhu det är så synd om mig"-tråd, utan mer en chans för mig att få...
Svar
9
· Visningar
3 855
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna