Fiorano
Trådstartare
Har sökt ersättning för bestående med från två olika försäkringsbolag och idag fått besked att jag endast får en mycket blygsam ersättning. Det är som att läkaren inte ens läst min journal och baserat beslutet på hur jag mådde tre månader efter skadan då jag fortfarande var sjukskriven på 100%. Problemen kommer när jag jobbar och gör att jag i 2.5 år varit sjukskriven på 75%. Tydligen fanns inte evidens på hjärnskakning heller trots att det i journalen står att jag föll "rakt på huvudet" och på minst 4 ställen om illamående samt tilltagande huvudvärk så pass att de misstänkte hjärnblödning . Båda bolagen grundar sig på samma läkares bedömning.
Så detta måste överklagas förstås och har redan skrivit till den ena handläggaren. Men går det ens att vinna mot försäkringsbolag? Känns som att de verkligen försöker komma undan för att de helt enkelt kan det...
Så detta måste överklagas förstås och har redan skrivit till den ena handläggaren. Men går det ens att vinna mot försäkringsbolag? Känns som att de verkligen försöker komma undan för att de helt enkelt kan det...