överföring vaccination i pass

P

ponny19

har precis köpt en äldre häst som tävlat i många år. i passet finns vaccineringar flera år tillbaka men hittar inte grundvaccineringen. i första vac rutan finns en enskild sign. av en vet och sedan är det påfyllt med vacc varje år i rätt tid.
enligt min tränare betyder det att han sign att hästen är grundvaccinerad i gamla reg.boken och bekräftar överföringen med sin sign.

Hästen har som sagt tävlat så här i flera år utan att någon har sagt något.
stämmet detta att allt är ok med vaccineringen?

Sv: överföring vaccination i pass

Min veterinär gjorde så med min häst. Hon frågade om jag ville skriva in vaccineringarna i passet, vilket jag ville och hon skrev på första raden att hästen var vaccinerad enligt alla regler och fyllde sedan i den sprutan hon gav då på raden nedan. Ingen har kommenterat på detta vaken på tävling eller andra veterinärer så det ska vara okej.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 545
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 916
Senast: Cocos
·
Hästmänniskan Efter en helg i Falsterbo och många år inom hästnäringen har jag börjat fundera på människans syn och relation till hästen. I min...
Svar
12
· Visningar
2 659
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 321
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar