överföra musik till mobil

Waco

Trådstartare
Jag har fått en sony ericsson W710i i julklapp, men jag lyckas inte överföra filer(tex musik) från datorn till mobilen. I bland så hittar datorn och mobilen varandra och sen efter ett par minuter så har de förlorat kontakten. :smirk: :crazy:

Instruktions boken gör mig inte ett dugg klokare, hjälp mig! :bump:
 
Sv: överföra musik till mobil

Kan tyvärr inte svara på din fråga, men jag fick också en sån mobil i julklapp!:D Tar det dära med musiken tills imorgon! Verkar krångligt!:angel: Iaf för mig!

Kan tillägga att jag älskar min redan!:love: Gör du?:D
 
Sv: överföra musik till mobil

Jag har problem med min K800i och datorn (både när det gäller telefonläge och filöverföringsläge), så därför har jag än så länge mest använt Bluetooth. Kanske ska sätta mig ner och fixa det ordentligt nu under lovet, för pappas telefon funkar det utmärkt...

Kanske en lösning så länge?
 
Sv: överföra musik till mobil

Jag fick också en sån igår! :bump:

Du installerar disc2phone från cd-skivan som medföljde, sedan kopplar du mobilen till datorn via usb-kabeln och öppnar disc2phone, sen är det bara att överföra musiken!

Det står jättebra och lättläst i handboken, tycker jag! :)
 
Sv: överföra musik till mobil

Jag gör som det står i instruktionsboken, men det fungerar inte ändå.
 
Sv: överföra musik till mobil

Vad konstigt!?

Är du säker på att du har installerat allt?
Det funkade inte för mig heller från början, men det var för att jag öppnade disc2phone innan jag anslöt mobilen... fungerade visst bara om man gjorde tvärtom, lite knäppt men... :crazy:
 
Sv: överföra musik till mobil

efter att ha avinstalerat allt ordentligt och instalerat den igen så funkade det utmärkt :) så nu är mobilden fulladdad med musik :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp