Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pia skrev:Nu har geten tagit sig in i foderkammaren igen. Trots dubbla lås!
Han har satt i sig ungefär ½ 25-kg säck med mineraler. Hur orolig behöver jag vara?
mimus skrev:Min ena get sticker iväg och tömmer grannens askkoppar + hela ciggarett paket om de ligger framme.
Han verkar tåla det bra även om jag blir orolig.
mimus skrev:Min ena get sticker iväg och tömmer grannens askkoppar + hela ciggarett paket om de ligger framme.
Grapewine skrev:
Där kan man tala om nikotinberoende....
mimus skrev:Du, jag har tänkt tanken. Han smiter fort och vet precis vart han ska ta vägen.
Rackarns get, och grannarna blir ju inte allt för glada, framförallt inte då han tog pelargonerna med.
Har hört om en get som åt upp ägarens plånbok. Det sägs inte hur mycket den innehöll dock.mimus skrev:Min ena get sticker iväg och tömmer grannens askkoppar + hela ciggarett paket om de ligger framme.
Vad gulligt sagtGlimfeather skrev:Är det du som är Molly med den lilla vita shetlansponnyn eller?
Nej, det enda råd jag fick av distriktarna här var att vänta och se.peter_lundin skrev:Jag tror inte det finns många veterinärer som kan ge ett bra svar på hur farligt det är.
PL