Sv: överbyggd!!
Till att börja med.. så ska jag torka bort dregglet från hakan. Jag gillade Verkligen de mjuka, harmoniska linjerna hon ser ut att ha!
Vad tusan är det för ras på henne? o0
Men jo, hon behöver få upp framdelen mer. Hur funkar öppnor/slutor på henne? sitter här och funderar på Lite mer skolning vid töm på henne, t.ex. över kavaletti, så du ser hur hon arbetar och kan studera hennes rörelsemönster.. (brukar vara en såndär grej som är lite svår att göra när man sitter på.. man Känner men vissa saker är lättare att märka när man Ser)
Upplever du det som om hon dumpar innerbogen ofta? tyckte mig se en sådan tendens på några av bilderna, Men det kan vara bilderna i kombination med min lilla färgångade hjärna som ställer till det..
Sen skulle jag vilja se högre händer på dig med mer vinkel i armbågen.. När händerna trillar "neråt" blir man lätt stum och ganska tung, lite beroende på Hur lågt man lägger händerna låser man bogarna på hästen med.. (gosch.. jag har Verkligen svårt för att beskriva saker och ting idag, känns som om allt blir luddigt, blarrigt och konstigt..) och till och från, ser det ut som om dina skänklar åker bak och "tiltar" din sits lite frammåt.. är hon lite tung i munnen? (kan vara westernryttaren i mig som bedömmer den klassiska sitsen fel.. Länge sedan jag verkligen sysslade med klassisk ridning)
Tänkte kasta in en bild på min dam i gengäld som är relativt "underbyggd", om än något kortbent.. hon ser lite.. extremt lutad ut här - riktigt SÅ mkt skiljer det inte, fotot luras en del. Ej igångsatt tant på 17 bast.
i frihet:
Naturlig samling
:
Under ryttare (kortkortkort trav.. nedriden i steget med mening):