Overall skulle vara bra ibland...

Duvan

Trådstartare
IMG_5631.jpg

IMG_5636.jpg

Ibland är det roligt att ha välpälsad hund :crazy: :p

Sv: Overall skulle vara bra ibland...

Haha, rakt in i duschen va?

Var ni tvungna att ta med skogen hem :D
Hunden ser lycklig ut iallafall :)

Jag brukar sakna en skog att promenera i.
Helt plötsligt är jag ganska nöjd med att vi inte har någon.

Så ser min pälsboll också ut ibland, provade med overall för att slippa det, resultat=pälsen var som en tovad lovikavante:devil: , föredrar lera och pinnar:D :D

Så ser min pälsboll också ut ibland, provade med overall för att slippa det, resultat=pälsen var som en tovad lovikavante:devil: , föredrar lera och pinnar:D :D

Jag tycker att det brukar funka med overall - förutom när det badas också, vilket hon passade på denna gång...

Den här gången hade jag inte satt på någon overall eftersom jag tänkte träna på vägen, men så gick det så bra att vi behövde hitta på något annat för att det inte skulle bli tråkigt. Tråkigt hade hon som synes icke...:p

Hjälp :eek: Har förträngt hur det är att ha långhårig hund den här årstiden, hade Bichon frisé förut. Inte allt för kul med deras vita päls :crazy:

:rofl: inte behöver du anstränga dig för att plocka påskris:D

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 877
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka