övedskloster

T

Therese_Zipp

någon som kommer ihåg hemsidan till fotografen som var där och fotade???

Sv: övedskloster

Om det är en speciell häst så var jag där och fotade ett 40-tal bilder... Jag vet inte vilka hästar det är, men om du beskriver hästen så KANSKE jag har en bild som jag kan mejla... (Gratis alltså, bara om man vill ha en bild på sin häst, jag är ingen fotograf)

Ja :banana: Vilka tog du kort på då?? Kan du inte lägga ut en länk till dina bilder.

det blev fel, detta är inte till rufsan.

men till gabbi ossi! vad har du för e-mail?? det skulle vara jätte bra om du kunde lägga ut en länk till dina bilder!!!! :bump:

Senast ändrad av en moderator:

Jag håller på att ladda upp bilderna på photobucket, men det kan ta lite tid... Så fort jag fått upp ett par kan jag lägga in en länk...

det är ju jätte bra!! men vad är din e-mail?

glöm inte att lägga in en länk med alla bilder du tog från öved när du är klar!

det är så kul med bilder från fälttävlan tycker jag! :)

Hmmmm länken funkar inte :confused: men ni kan kopiera adressen och klistra in den i adressfältet så kommer ni rätt! :D

Jag tror att du klistar in länken i fel "ruta" när du lägger in dem. I första rutan kan man skriva texten man vill ska stå och i den andra rutan klistrar man in länken till sidan. Alternativt kan man klistra in länken i båda.

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
741
Senast: Mirre
·
Tävling Angående fotografering på tävling. Hur fungerar det på de platser där ni har fotograf? Får alla skriva under någon form av samtycke...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
11 091
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar