Status
Stängd för vidare inlägg.
Ridläraren som jag hoppat för ett par gånger nu tycker att det där med galoppombyten borde jag ju kunna. Hästen kan ju göra byten så det är väl bara för ryttaren att be hästen att byta. Svårare än så är det inte. Enligt ridläraren alltså.

Jaha ja. Så jag har börjat öva. Tur att jag har möjlighet att rida Senioren som kan det där. Och ibland går det ju. Inte för att jag kan påstå att jag vet vad jag gör, men någonstans så verkar det bli lite rätt i alla fall för hästen byter ju. Inte alla gånger så klart och åt höger är det svårare, men hans högra galopp är lite svag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 061
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 110
Senast: Sasse
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 810
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 164
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025