Oval spegel?

S

Skumbananen

Var hittar man en vit, oval spegel? Ska ha den i hallen men hittar det ingenstans..

Sv: Oval spegel?

Är den här vit?

82279_PE207836_S3.JPG

Finns på Ikea.

Eller köp denna på samma affär, måla/spraymåla vit.

76923_PE197764_S4.jpg

Ja, det är något liknande den på IKEA jag är ute efter. Jag har bara ingen lust att spraymåla eller måla, utan jag vill ha en färdig spegel att hänga upp. Har målat alldeles för mycket själv redan :D

Sists jag var på ikea så hade dom en snygg oval spegel med vit ram..
Annars tror jag Jysk även ska ha några sånna speglar.

Jaha! Jag har inte hittat en sådan spegel på varken ikea eller jysk. Fast det kanske beror på att jag är ute efter en ram i gammal stil?:D

Nu har jag dock hittat en på blocket som jag hoppas mycket på!

Liknande trådar

Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!) Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Svar
17
· Visningar
1 341
Senast: Tuvstarr
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Sett att en del har Ikeas bestå väggskåp även i hallen. Fungerar de som vägghängd byrå? Vad har ni i den och hur ser er förvaring ut i...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: mars
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan...
2
Svar
34
· Visningar
777
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar