outlook mailen fungerar inte

sweep

Trådstartare
jag har fått ett "litet" problem.
Jag kan inte kolla min mail som kommer till outlook express.
Vi har mailat telia och frågat om vad som kan vara fel
( http://webbguide.telia.se/i.jsp?id=bd77671e40-49d22 )

Vad tror ni att det kan vara som blockerar?

Jag åkte bort i 5 dagar och mailen fungerade före jag åkte men när jag kom hem så fungerade den inte. ingen har varit inne på datorn.
skaffade avast (virus programm) för att se om det va nått virus som gjorde så det dummade sig. avast hittade ett virus som jag bara kunde ta bort så det borde väl inte vara det som gör att det blev fel?
 
Jag har precis haft samma felmeddelande.

Jag har INTE Nortons programvara, men har använt K9 som spamfilter.

Ta och lägg till ett nytt konto med samma uppgifter men ge det ett annat namn.
Prova att hämta från det.
Funkar det är det bara att radera det gamla kontot.

OE kan emellanåt bestämma sig för att den inte vill ta ändringarna fast de till synes har blivit gjorda.
 
jag kan inte skicka meddelanden, det finns helt enkelt ingen skickaknapp! Vad göra? Har standard på verktygsfältet, det borde ju räcka för att kunna trycka iväg ett futtigt mail... :crazy:
 
Högerklicka i Verktygsfältet och välj anpassa.
Där får du kolla så att "Skicka/Ta emot" finns med under »Knappar i verktygsfältet« annars får du lägga till den.

Funkar inte det får du prova att installera om OE men se till att notera alla kontouppgifter först.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 049
Senast: tott
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 678
Senast: co-SMAD4
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 999
IT & mobiler Jag har en gammal dator och tar emot min e-post i outlook. Nyss la jag till mitt live-konto där med tanken att programmet skulle hämta...
Svar
8
· Visningar
680
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp