Outlook i Windows 7?

P

Popfinger

Jag har köpt en ny laptop med Windows 7. Hur jag än letar så hittar jag inte Microsoft Outlook/Express. Det verkar vara Windows Live som gäller? Okej, jag har ett hotmailkonto så jag fixar den biten, men hur ska jag göra med mailen som kommer till min comhem-adress nu? Är enda sättet att använda sig av comhems webmail? Eller kanske köpa Outlook och installera Outlook på något vis?
 
Sv: Outlook i Windows 7?

Du kan ju lägga in ditt comhem-konto i Windows live mail tror jag. Det har jag gjort med mina konton som jag tidigare haft i Outlook.
 
Sv: Outlook i Windows 7?

Outlook har väl aldrig följt med Windows förut heller utan det ingår i olika programpaket som t.ex Office som man får skaffa separat.
 
Sv: Outlook i Windows 7?

Är hyssat säker på att Outlook Express alltid fölt med de tidigare versionerna, men numera är det Windows Live Mail som gäller. Och Outlook finns i Office-paketet, ja, men det borde gå att konfigurera övriga e-postkonton i Live :)
 
Senast ändrad:
Sv: Outlook i Windows 7?

Windows Mail följde med Vista, det är korrekt, men i Windows 7 följer inget med. Man är hänvisad till att ladda hem något separat. Thunderbird, Windows Live Mail eller något annat.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har en ganska ny Asus, fick den med Windows Vista installerat. Hatar Windows Vista och ska nu köpa Windows 7 istället. Frågan dök...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: tomten
·
K
IT & mobiler Rörig rubrik, men jag ska förklara så gott jag kan. I somras köpte jag en FujitsuSiemens med förinstallerat Vista. Datorn i sig är...
2
Svar
22
· Visningar
2 645
Senast: maria85
·
A
IT & mobiler Jag är helt nollställd vad det gäller datorer men ändå har jag gått å köpt mig en fin liten laptop med Windows xp. När den väl är...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: Millz
·
Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara...
43 44 45
Svar
892
· Visningar
77 491
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp