outlook express.

åke

Trådstartare
Jag hjälpte en kompis med sin outlook i helgen. Då kom det upp en lååång radda till vänster där det sår bla. skickat inkorg utkorg mm. Då fanns där en mapp med kalender med. Nu kan vi inte hitta den. Vart kan den ha tagit vägen? Hon har XP i sin dator. Jag tycker att kalendern vore ganska bra att ha.

Sv: outlook express.

Är det Outlook eller Outlook Express du pratar om? Outlook (ingår i Office-paketet) har kalender men inte Outlook Express...

Jag har Outlook Express. Men vi såg ju det på datorn när vi installerade outlook Express men vi klickade bort det.

Vilken version är det? Den versionen jag har finns det ingen i alla fall (Version 6) och har inte hört att det har funnits i tidigare heller.
Men om det fanns borde det finnas under Visa|Layout... kanske.

Senast ändrad:

Det var med största möjliga sannolikhet INTE Outlook Express (OE) utan Outlook ni var inne och rörde i.

Jag har kört OE som mailprogram sedan Hedenhös och det har aldrig funnits kalender i den.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 999
C
Ridning Här kommer artikeln, hoppas det är ok att jag lägger in den? Frågan låg ute så jag avvaktade men fick inget nej, så här kommer den! Håll...
Svar
14
· Visningar
2 247
Senast: -moa-
·
R
Hästmänniskan Är det någon här på Buke som är juridiskt kunnig eller kan komma med råd? Sitter i en liten tråkig sits p g a en "bekant" som vi...
2
Svar
33
· Visningar
3 988
Senast: Wild Rein
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 729
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025