Outfit hopptävling

Elzaa

Trådstartare
Vad är vanligast på lokal nivå? Rider de flesta med kavaj eller får man ha typ en kabelstickad tröja?

Vad är vanligast på lokal nivå? Rider de flesta med kavaj eller får man ha typ en kabelstickad tröja?
Har inte tänkt på vad som är vanligast, men jag brukar ha en tröja. Tycker att det är skönt att slippa kavajen när man inte måste ha den.

Det kanske är olika på olika platser i landet, men jag tycker kavaj är överlägset vanligast. Men det är helt okej att rida i tröja också på lokal tävling, jag gör det ca hälften av tävlingarna.

Kavaj är vanligast men ingen kommer att kolla konstigt på dig om du har tröja.

Jag har kavaj om det är kallt, långärmad slät v-ringad tröja om det är mitt emellan och har bara en tunn skjorta i funktionsmaterial om det är sommarvärme.

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 029
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
393
Senast: MiniLi
·
Utrustning Familjens ponny ska snart springa Pay n Ride och Pay n Jump med såväl matte, 10 år , som husse 14. Man måste ju inte vara finklädd, men...
Svar
4
· Visningar
722
Senast: ako
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 285
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar