Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...finns det i mina ögon gott om. Vad anser ni? Jag anser det som en självklarhet att mina hästar:
*Väntar i med boxdörren öppen tills dom får tillåtelse att gå ut bägge mina väntar
*Kan stå uppbundna på gången
Japp,bägge två,och även lösa
*Oavsett hur rädda dom blir inte springer över mej
För det mesta ska jag väl ärligt svara,men visst har det hänt nångång att jag har "stptt i vägen"
*Kliver på transporten utan en massa tjafs
Japp.
*Går att ha med sej "överallt"
Japp,den ena har bl a varit på marknad och ponnyridning och den andra har bl a varit med i luciatåg osv i "Sumpan"
*Står stilla vid exempelvis veterinärundersökningar och skoningar Ja,det enda jag behöver göra är att "stödja" ponnyrumpan vid bakskoning,men numera inga problem alls i övrigt
*Är trevliga att ha att göra med dvs, inte hotar i box eller hage, inte bits eller sparkas, osv.
Skulle inte falla de in att göra nått dumt i hagen,däremot så kan bägge grina illa om man står utanför boxen,men om man sticker in handen eller öppnar dörren så åker öronen fram
Har ni uppfostrade hästar?
Så ja,jag anser att mina hästar är lätthanterade och väluppfostrade och att "alla" kan hantera de.