Sv: otur...

Huga vad det såg illa ut, innan han reste sig. Tur att det gick bra!!

Ja, att se han krypandes och kravlandes över banan var ingen rolig syn. Klump i magen, han och hans familj är otursdrabbade.:cry:

ja det var tråkigt (men jag avr ändå glad får man säga så? ) för en av mina favoriter i stallet vann det loppet.

jag såg ju itne vad som hände, hörde bara.. :crazy:

men mannen måste ju bara vara av stål, :eek: det kunde ju gått riktigt illa... upp o vinna nästa lopp, det är strongt gjort tycker jag :bow:

Ja och den hade ju riktig tur den.... Den va väll diskad i första loppet, som sedan kördes om..

mjo. han är ju grymt fin fast har lätt för galoppen. där kan man snacka om tur i oturen!

Liknande trådar

Trav Rune U.S. är död. Så tråkigt. http://travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=59389&infoTyp=nyhet#
Svar
0
· Visningar
958
Senast: Roquepine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travnet) Prince Juliano e. Juliano Star har flyttats från Karl-Erik Kihlman till Timo Nurmos. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
746
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travnet) En svår olycka med åtta hästar inblandade inträffade på banan Woodbine i Kanada i går. Tre kuskar fick föras till sjukhus Läs...
Svar
0
· Visningar
734
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Travnet) Mantorpstränaren Claes Svensson (bilden) hotas av åtal för att han slog sin häst under ett lopp på hemmabanan i somras. Läs...
Svar
2
· Visningar
1 237
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025