Otrevliga PM

Sv: Otrevliga PM

Om jag får ett otrevligt PM och fräser ett dra åt helvete - på vilket sätt berör det dig? (Så länge det inte är du som skickat det otrevliga PM:et).

Eftersom jag gör det i PM-form kommer du inte ens att veta om det. Vilket är min poäng. Det finns ingen anledning att blanda in resten av Buke bara för att man själv inte vågar säga ifrån.

Hur barnslig är inte du då som sänker dig till samma nivå??

I just den här tråden vet jag inte om du ens ska ta ord som "barnslig" och sänka sig" i din mun:(

jag kanske ska PMa dig det istället-så kan du hänga ut det offentligt- för det räknas väl som ett otrevligt PM i sådana fall...eller?:devil:

Om det räknas som otrevligt eller inte få vi väl se, det beror helt på hur du utrycker vad du skriver om det är tillräckligt för att hänga ut :smirk:.

För övrigt kan du tycka vad du vill om mig, mig stör det inte, men kanske dig??

Mandalaki, vad berör det dig om jag hänger ut ett PM från någon, så länge det inte är från dig???

Nu upphöjer du nog din egen betydelse lite mkt:smirk: jag har ingen aning vem du är och har inga som helst åsikter om dig som person.

Däremot tycker jag att ditt resonemeng här är väldigt lågt..."back in sandlådan":angel: och det är det jag svarat på, ingenting annat.

Varför gör du dig dum?

Om du inte redan nu ser skillnaden mellan nåt som skrivs i PM mellan två personer och nåt som läggs ut på buke så att alla kan se det - jag är ledsen, men då är det utsiktslöst att jag nånsin skulle kunna förklara det för dig.

ancan, ja det kanske är dags att du lämnar, för just nu sitter du i precis samma sandlåda som du anser att jag gör.

Jag upphöjer inte mig själv, jag tror att du tycker jag är precis lika intressant som jag tycker du är, dvs helt ointressant.

mandalaki, Jo jag ser skillnaden, men vår åsikter om detta skiljer sig helt enkelt, och du kommer inte kunna övertyga mig om att du "har rätt", du får acceptera våra skilda meningar helt enkelt, jag har för länge sedan acceterat din åsikt och struntar fullständigt om du ber folk fara åt helvete via PM (så länge det inte är mig då :devil: ).

jag har för länge sedan acceterat din åsikt och struntar fullständigt om du ber folk fara åt helvete via PM (så länge det inte är mig då :devil: ).

Vad bra! Du är en av dem som jag skulle kunna tänka mig att göra det mot, för du skulle förmodligen kunna ta det;) :rofl:

Ja och förmodligen skulle jag inte ens lägga ut från dig för jag skulle inte kunna ta det på alvar. :D

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
729
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar