Osäker inför transport imorgon

Empalie

Trådstartare
Min pålle och jag ska in till kalmar imorgon för han ska skos, det är ca 6 mil hemifrån och jag är så osäker på om jag ska ha täcke på honom eller inte. Vi åker ca 17 hemifrån och åker väll ifrån kalmar ca 19. Vinterpälsen är ju alldeles snart väck och jag blir bara så osäker om jag ska ha täcke eller inte, vad tycker ni?
Strunta i täcket både dit och hem?
Ha täcket både dit och hem?
Strunta i täcket dit och ha med sig ett att ta på vid hemfärd?

Usch vad svårt! Vad fr täcke iså fall, tunt bomull, ull, fleece???:cry:

Sv: Osäker inför transport imorgon

Bra att du är så rak, blev så osäker. Hade inte tänkt ta täcke men blev lite osäker. Inget täcke blir det imorgon, bara onödigt att han blir för varm o obekväm...

Sv: Osäker inför transport imorgon

Japp ;)

På vintern finns det fog att fundera men så här års är risken större att de blir FÖR varma.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag är anställd på en ort men har även uppdrag på ett par andra. Nu funderar jag på hur jag ska göra med tidsredovisningen när jag åker...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Shaggy
·
Relationer Idag sa jag till min pojkvän/sambo att jag imorgon skulle packa ihop det mesta utav mina grejer för att flytta hem till mina föräldrar...
2
Svar
35
· Visningar
4 725
Senast: Mela99
·
B
Hästhantering Hej! Sitter här med en klump i magen och vet att det kommer bli tufft att skriva detta inlägget men jag behöver verkligen all hjälp jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 488
Senast: Beritas
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 322
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka