OS träns.. men vad heter modellen?

S

Sammets_rosa

Har ett OS träns i som hänger i sadelkammaren där hemma som jag funderar på att sälja. Men minns inte modellen eller vad jag gav för det. Kan ni hjälpa mig med det?

Det är rundsytt helt runt om, smal nosgrimma, även tyglarna är rundsydda. Kan det vara ett München tro? Vad kan man få för ett sådan träns idag tror ni (har både bling och rundsytt pannband till det)? Eller är OS helt ute?

Sv: OS träns.. men vad heter modellen?

Stämmer att deras rundsydda heter München, men har ingen aning om vad det kan vara värt.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 489
Senast: Ajda
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 742
Senast: MayGrace
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 462
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar