OS-tråden fälttävlan

Det är det jag menar, att man inte kan förvänta sig en medalj med en sån chansning. Det blir ju ett orättvist utgångsläge, så istället för att vara nöjd med den faktiska prestationen blir det ett missnöje över utebliven medalj.
Förhoppningsvis är han besviken över sin egen prestation och orimligt höga målsättning, så ryttarna får vara nöjda på sin kant (dom tog sig ju trots allt igenom terrängen allihop, vilket var en prestation i sig med facit i hand).

Jag tror inte han är missnöjd över sig själv... Utan över ryttarna isåfall. Det är ju så han är funtad
 
Jag tror inte han är missnöjd över sig själv... Utan över ryttarna isåfall. Det är ju så han är funtad
Var det inte han som var i blåsväder för nåt år sen? Där några aktiva ville att han skulle avgå? Vet du/nån annan hur det gått med det sen? Kan inte minnas att jag läst nåt mer därefter, men så är jag heller inte aktiv inom fälttävlan själv
 
Var det inte han som var i blåsväder för nåt år sen? Där några aktiva ville att han skulle avgå? Vet du/nån annan hur det gått med det sen? Kan inte minnas att jag läst nåt mer därefter, men så är jag heller inte aktiv inom fälttävlan själv

Ja han hade inte hört någon kritik och brydde sig således inte om det.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp