Om det är flaggat som en kombination får man inte det, men nu var det smala hindret ett eget hinder så då är det ok att lägga voltFår de inte korsa sin egen väg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är flaggat som en kombination får man inte det, men nu var det smala hindret ett eget hinder så då är det ok att lägga voltFår de inte korsa sin egen väg?
De ska ha bogarna innanför flaggorna, därefter är det fritt.
Om det är flaggat som en kombination får man inte det, men nu var det smala hindret ett eget hinder så då är det ok att lägga volt
Och det borde ju linda kunna.Om det är flaggat som en kombination får man inte det, men nu var det smala hindret ett eget hinder så då är det ok att lägga volt
Vad skänt att även ni ft-folk tyker att LS red illa. Tänkte tanken men vågade inte skriva det med risk för att bli halshuggen . Men balansen var ju obefintlig.
Det är vi fler som tycker!Och det borde ju linda kunna.
Tycker Jag
Hos mig med! Iaf på Apple-TV, funkar via appen i paddan
Så körde jag med tills jag kom på att viaplay finns med i huvudmenyn på AppleTV!
Så Ludvig Hade inga fel på hinder utan bara lång tid pga extra volterna?
Tur att Buke finns då kommentatorerna
För mig gick de över gränsen där. Det borde de ha koll på ...
Vad skänt att även ni ft-folk tyker att LS red illa. Tänkte tanken men vågade inte skriva det med risk för att bli halshuggen . Men balansen var ju obefintlig.
Jag såg inte, men var det att hästen gick i obalans, eller att han var i obalans?
Ja jag funderade på varför han red med tyglarna fladdrandes sådär. Några problem kom ju enbart av att han inte hade några tyglar att svänga med för händerna var bredvid bröstkorgen typDen gick i framstupa sidoläge mot hindren och ludde satt med tyglarna i magen när han inte tappade dom.. Förskräckligt och livsfarligt. Tur hästen hoppar så bra för annars vet jag inte...
Happ. Gick inget vidare för Ludrik heller.
Ja, idag var det verkligen så. Inte den bästa ritten. Vore intressant att höra en intervju med Ludde.Men alla ni FT-proffs? Jag har varit mer orolig över Aspe än LS. Och jag tycker hästen levererar mer än ryttaren. Vad tycker ni?