Men jag tycker att det är helt ok med tanke på hästens ålder och erfarenhet. Det var Aspes första 4* och de hade inga hinderfel.Happ. Gick inget vidare för Ludrik heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag tycker att det är helt ok med tanke på hästens ålder och erfarenhet. Det var Aspes första 4* och de hade inga hinderfel.Happ. Gick inget vidare för Ludrik heller.
Happ. Gick inget vidare för Ludrik heller.
Var inte C, är ett eget hinder så man får lägga voltVarför sa Linda att Ludde hade en utbrytning, han red ju aldrig på C-hindret?
Varför sa Linda att Ludde hade en utbrytning, han red ju aldrig på C-hindret?
Ja det blev inte så tokigt ändå. Trodde det blev ett utbrytning till i vattnet, men han korsade nog aldrig sin egen väg.
Nej precis, de har ingen aning om vad de snackar om i sändningenEn till? Han hade väl ingen alls?
Nej precis, de har ingen aning om vad de snackar om i sändningen
Ja, jag syftade på neförsbacken med två triple bush efter varandra, där sa de först att han fick en utbrytning, men han red ju aldrig på det andra, utan valde den alternativa vägen.Aha, sorry läste fel @L8P8 . Hon verkar inte fatta att det är olika hinder, hon har ju sagt så på alla
Ja, hur kunde du lita på dem...@Niyama Jag lyssnade nog helt enkelt på Linda hahaha. My bad .
De ska ha bogarna innanför flaggorna, därefter är det fritt.Hur räknar man det där hoppet spm brassen gjorde? Där hästen kom med bakbenen helt fel?
Ja det blev inte så tokigt ändå. Trodde det blev ett utbrytning till i vattnet, men han korsade nog aldrig sin egen väg.
Ludvig hade inga stopp bara mängder med tidsfel men fy fan så illa han red