OS-tråden fälttävlan

När jag läser den där artikeln så blir jag bara förbannad..

Tex

Fjärde ryttaren är ju den i laget som ändå är den resultatmässigt svagaste länken.

Ja men tjena så jävla opsykologiskt som det bara kan bli.. Bara så du vet så är du sämst i hela laget typ.. :banghead:
Särskilt idiotiskt med tanke på att man inte vet vem som är svagast resultatmässigt på OS förrän de har kommit i mål :meh:
Det är ju inte dressyr där man kan säga på förhand ungefär vilka poäng de kommer att landa på...
 
Jisses.. Snacka om en förevändning för att få lov att ta ut Niklas :banghead: Varför i hela fridens namn behöver dom göra en tävling till så här nära ett OS om inte den som gör bäst resultat kommer bli uttagen O_o Dessutom måste fjärde hästen stå på benen :laugh:

http://www.svd.se/tuff-kamp-om-sista-os-platsen/i/senaste
Uppenbarligen har kaptenen och jag inte varit på samma tävlingar i år för mig veterligen har Focus Filiocus bara klarat sitt korta kval i Belton och sedan inte kommmit runt felfritt i terrängen i vare sig Saumur eller Strzegom och i Strzegom utgick de efter två stop. Totalt i livet har den gjort fyra starter på trestjärnig nivå och är uppenbart inte mogen för trestjärnigt men förväntas kunna gå fyrstjärnigt om mindre än en månad..
 
Synd att Linda tappade programmet för det blev 6 dyrbara poäng att bli av med och kostade henne ledningen bland svenskarna så här långt
 
Intressant att se poängen. Ganska stor skillnad att en domare dömer 5.5 och den andra 9 även om jag förstår att man se olika saker från olika vinklar.
 
Intressant att se poängen. Ganska stor skillnad att en domare dömer 5.5 och den andra 9 även om jag förstår att man se olika saker från olika vinklar.

Vilken rörelse handlade det om? Så ska det ju inte vara, självklart ska domarna kunna se om det är korrekt eller inte oavsett vad dom sitter.. jag har aldrig fattat det där alltså...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp