Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Eh, känner mig väldigt efter nu, men läste i Aftonbladet idag (Malins fortkörning) att svenskarna "överranskande tog OS-silver". Stämmer det? Har tyskarna blivit diskade nu?
Och hur blir det individuellt om O´connor diskas, vem får brons?
det är väl inte riktigt klart än, goldfivers b-prov ska analyseras men troligtvis blir det så att sverige får silver och tyskland brons, men jag vet inte det kanske är klart redan...
om connor blir av med guldet på marco kutcher det... tror jag.
Med en salva som enligt Beerbaum inte hade några restriktioner på hästar. Om den inte finns med på "röda listan" ska man då kunna fällas för doping?
/Lady_S
Hundavel & Ras
Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :)
Jag känner att det börjar bli dags för mig...
Hästnyheter Jag anser att fällor borde förbjudas, de sköts sgs aldrig utan djuret kan sitta fångat och stressa upp sig i timmar. Samtliga lodjur som...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.