OS-silver?

eyz

Trådstartare
Eh, känner mig väldigt efter nu, men läste i Aftonbladet idag (Malins fortkörning) att svenskarna "överranskande tog OS-silver". Stämmer det? Har tyskarna blivit diskade nu?

Och hur blir det individuellt om O´connor diskas, vem får brons?

Dressyrnissen har talat :angel:

Sv: OS-silver?

det är väl inte riktigt klart än, goldfivers b-prov ska analyseras men troligtvis blir det så att sverige får silver och tyskland brons, men jag vet inte det kanske är klart redan...

om connor blir av med guldet på marco kutcher det... tror jag.

B-provet på goldfever är klart enlig hastmagazinet.com. Goldfever var dopad...

Med en salva som enligt Beerbaum inte hade några restriktioner på hästar. Om den inte finns med på "röda listan" ska man då kunna fällas för doping?
/Lady_S

Och du länkar till samma sida som jag. Alltså var det med tanke på artikeln som jag ställde frågan.
/Lady_S

Förlåt förlåt såg inte att det var en länk där! :crazy:

Senast ändrad av en moderator:

Hej,
Känner mej isåf väldigt efter!
Visste inte ens att det stått i tidningen omnån fortkörning för Malin?

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 459
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 873
Senast: fejko
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 208
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
7 718
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?