OS-laget Dressyr..

Vanilj_hallon

Trådstartare
... OS-laget 2008 består av:

Jan Brink - Briar
Tinne Vilhelmson-Silfvén - Solos Carex
Patrik Kittel - Floresco

Reserv:
Emma Karlsson - Faradera

Sv: OS-laget Dressyr..

De två förstnämnda är det väll ingen diskussion om. Som tredje ekipage finns det väll ett antal tänkbara men jag tycker verkligen det låter lovande med Patrik.

Det är nästan svindlande att tänka på tycker jag - vi har ju fantastiskt många GP ekipage nu, jämfört med för ett par år sedan. Sen är det ju dock lite för få som verkligen håller internationell standard i "stora rundan" men det är ju lovande.

Sv: OS-laget Dressyr..

Bra lag. PK red i Aachen igår och fick en hittills bra placering, bara halva startfältet har ridit. Det är kul att några nya får chansen. Jag önskar dem verkligen lycka till!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Måndag 8 juli är sista dag att anmäla alla ekipage till OS i Paris. Sveriges Olympiska Kommitté och dressyrens förbundskapten Bo Jenå...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
45 188
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Till fredagens världscuptävling i dressyr kommer två rutinerade svenska ryttare: Patrik Kittel och Tinne Vilhelmson-Silfvén, som båda...
Svar
0
· Visningar
301
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Bo Jenå har tagit ut truppen till EM i dressyr i Göteborg i augusti. Det är en blandning av rutinerade mästerskapsryttare...
Svar
0
· Visningar
394
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.