OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

Jag har inte sett från start nu men tycker överlag det är rätt sjyssta betslingar. Något pessoa, någor gag men i övrigt ett par tränsbett. Däremot ett par läskiga nosgrimmor

Jag har missat rätt mycket, men av det jag sett så känns det som om i princip alla haft bett mer mer eller mindre hävstångseffekt, sporrar och oftast spö. Visst, de rider ju ofta rätt mjukt och fint ändå, men jag reagerade ändå när det kom in en utan massor av "avancerat tjafs" :p

Okej, då är det jag som är dåligt uppdaterad :).

Knapplån

Sen får man väl säga till aftonbladets försvar att de ju faktiskt försöker, de känner av trycket ifrån hästsverige liksom :). Kände att jag var lite väl hård, kanske...

Jo lite cred ska de väl ha för att de åtminstone bryr sig :p Men det blir lite komiskt.

Jag tycker det ser bättre ut här än de lokala klasserna vi anordnar, men det klart, lite skarpare är ju standard, tyvärr.

Haha får väl erkänna att jag fortfarande säger Lisen Bratt :o Men var väl rätt så länge sen dom gifte sig.. ;)

Hoppas på att hon är ok och kan starta imorgon..

Har Irland inget lag med förresten?

Klart man ska tacka ab för att dom försöker, men man måste ju få skoja lite också ;)

Tycker det var snyggt matchat! :) Däremot hade han väääldigt korta ben :p Fast hästen var nog rätt stor också.

Men hon heter ju Bratt-Fredricson. Internationellt brukar hon dock släppa Bratt, det blir väl för långt annars.

kl

Stod nu på ridsport att Lisen är ok och kommer starta nationshoppningen imorgon!

Och antar då även att Matrix är ok :)

Blir nästan lite tårögd när Lamaze kommer in på banan.. Vilken tragedi :(
Men väldigt roligt att han fick tag i en ersättare till Hickstead

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka