OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

Tur han precis har köpt en ny då (Cabachon). Nä, egentligen är det ju bara tragiskt.:mad:

Jag tänkte genast att om den hästen med den galoppen och stilen kan ta sig runt här så kan min också :idea:

Nu vill vi se Lisen!

Känns lite både och, det är en dyr sport och hästen lär ju få alla chanser nu att gå dom riktigt stora klasserna.. Men samtidigt hade jag hellre haft hingsten i Sverige, eller iaf fortsatt tillgång till avel i Sverige ;) Tråkigt för Stein som blev av med hingsten i sitt stall..

Ser fram emot att se er om 4 år! ;)

Kändes som om dom tog sig runt lite på tur, men man kan nog inte säga annat än att hon var både duktig och modig, jag hade nog inte tagit mig runt 1 m med en sån häst ;)

FAN! :mad: Duktigt att hon iaf tog sig fram över första hindren.. Såg inte alls lovande ut..

Åååh nej :( Tur det gick bra för henne åtminstone. Det såg ju ut att ordna upp sig när de började rida.

Ingen bra start för dom :( Hoppas han lugnat sig tills imorgon..

Hoppas på att hon inte slagit sig, såg inte så ut men man vet aldrig när adrenalinet lagt sig..

Jag tyckte det också, men han hoppade ju av aaalldeles för långt ifrån trippelbarren... :(

Skit :(

Hur fungerar det i laget, hur många räknas och tar de med sig poängnen i alla tävlingar?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka