OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

Men av det jag sett tidigare av Reed Kessler så rider hon i alla fall bra, "trots" att hon har pengar. :D Till skillnad från många andra rikingar *host* Alexander Onishchenko bl a *host*

Ah, tack! Inte tokung ändå, då. Helt annan grej att gå in på OS-arenan, helt klart!

Equilina, jag blev också förvånad över att valet föll på Lisen! Man har väl inte sett henne på de riktigt stora arenorna de senaste? Och som sagt; kapacitet i hästen behöver ju inte (som synes) betyda att den fixar trycket.

Men hallå??!!

Aftonbladet. Bra att ni försöker, men om ni ska rapportera kan ni väl åtminstone ha någon som TITTAR på tävlingen? Nån praktikant måste väl finnas om nu ingen "riktig" sportjournalist kan understå sig att göra det :grin:.

Hahaha ja det var alltså lejonstatyerna som gjorde det, inte att hästen inte kom över hindret? :p Den skenade dessutom, jag måste ha missat det ;)

*KL*

Vad trevligt det såg ut med en ryttare som red med vad som såg ut som ett vanligt bett, inga sporrar och inget spö. Kul att de kom runt fint och felfritt också.

Kessler imponerar. Fin runda, lätt och stadig hela tiden och inga stridigheter med hästen öht.

1 tidsfel, men väldigt fint ridet! Tycker hon verkar vara väldigt trevlig och ödmjuk, trots pengarna ;)

Japp, ett tidsfel!

Jag undrar om hennes hjälm är lite stor, såg ut som att hon satt och kollade upp under skärmen hela tiden :p

edit: Men annars en fin runda om än lite segt ibland. Hon rider prydligt :)

Jag har inte sett från start nu men tycker överlag det är rätt sjyssta betslingar. Något pessoa, någor gag men i övrigt ett par tränsbett. Däremot ett par läskiga nosgrimmor

Haha aftonbladet gissar: " Jag har hört talas om att Lisen trillade av för hästen blev rädd för nått"

"Jaha! Ja men det finns ju några lejonstatyer dom ser ju rätt så otäcka ut, det var säkert dom hästen blev rädd för och därför kastade av henne :idea:"

"Ja, men det skriver vi!"

Haha...

Fast Lisen har ju själv sagt att det var lejonstatyerna han blev rädd för innan start. Men sen hade de ju inget att göra med avramlingen...

Lisen är tydligen på läkarundersökning nu, hoppas det går bra och att de får rida imorgon.

De har nog en tärning! :idea:

De liksom slår den och så står det olika alternativ på sidorna: ramlade av i vattengraven, skenade för lejonstatyetter, stannade och började äta på höbalarna under hindret (för visst gör hästar så? -Jaaa, det låter som nåt de skulle göra!)...

:grin:

Lisen och Matrix tycker jag vi har fått se rätt så mycket på sistone, betydligt mer än Daniel och Glory Days (som jag antar är den hästen som isf skulle vara aktuell). Flera nations cup, och de var även i gbg sist, bland annat. Sen kanske de inte är det mest rutinerade ekipaget, men uppenbarligen tyckte Sylve att de var värda att satsa på.

Dessutom var hon ju egentligen reserv och inte tilltänkt som ordinarie.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka