L
LiselotteA
Sv: Os 2008
Till en dressyr freak... vad menar ni med vinklat spö? Hänger inte riktigt med i hopptermerna...
Till en dressyr freak... vad menar ni med vinklat spö? Hänger inte riktigt med i hopptermerna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inte alls. Allt görs i hemlighet och oftare än vad man tror.
Som sagt så är ju inte kokain det mest lämpliga att proppa kroppen full av när man skall rida direkt...
Det finns ju en hel del Svenska ryttare som är/var rätt så bra på flaskan så att sitta här och göra sig besserwisser över en kille som faktiskt lyckats att ta sig ur ett missbruk tycker jag är pinsamt
Nej, inte alls. Allt görs i hemlighet och oftare än vad man tror.
Håller helt med dig!
John Withaker har väl haft problem med spriten också? Inte är det någon som blir sur när han vinner.
Näe känns lite som "den svenska avundsjukan". Tycker Eric är fantastisk som tagit sig ur sitt missbruk och DESSUTOM tar OS-guld. Både han och Roffe är värdiga vinnare.
Och personligen tycker jag att det är bättre att man knarkar själv än försöker få i hästen diverse substanser.. Så vi får bara hoppas på att både Ninja och Erics häst inte är dopade!
Som sagt så är ju inte kokain det mest lämpliga att proppa kroppen full av när man skall rida direkt...
Det finns ju en hel del Svenska ryttare som är/var rätt så bra på flaskan så att sitta här och göra sig besserwisser över en kille som faktiskt lyckats att ta sig ur ett missbruk tycker jag är pinsamt