Sv: Os 2008

Någon hobby ska man väl ha;)

Någon som hört talas om någon ryttare tidigare som fått 47 fel:eek:

Jag har inte så stor koll. Men det verkar ju inte lovande för Nya Zeeland precis...

Är ju inte lagtävling idag, men hade det varit så hade Norge och Schweiz och Holland legat bra till tror jag om inte minnet sviker :)

Hade han 50 t o m?

Jag som tyckte att det "bara" var 47...
Tycker att domarna borde ha rätt att gå in och bryta en sån ritt.

Hade han 50 t o m?

Jag som tyckte att det "bara" var 47...
Tycker att domarna borde ha rätt att gå in och bryta en sån ritt.

Jag tror det var 47, står det i resultatlistan. Tycker att han själv borde brutit, eller domarna. Bättre att spara hästen, kolla igenom den och sen eventuellt om allt är okej komma igen nästa gång!

Har aldrig hört talas om någon som haft 47 fel, inte ens på lokaltävlingar! Fast de har kanske inte så många hinder:D

Ärligt talat har jag aldrig hört om någon som har över 30 fel och jag förstår inte varför man inte är räddare om sin häst.

Alla svenskar har hittills varit bättre än Ludger:)

Fick inte ludger tidsfel? Står inget på resultat listan. eller har de höjt tiden?

-------------------------
de har fixat det nu. Men fick han inte mer än två tidsfel?

Senast ändrad av en moderator:

hej här är en som inte lyckats se det.. Litar på er att informera hur det går ;)

Så... Hur går det?
//C

Jag har aldrig vart i den sitsen att jag lyckats dra på mig en massa fel tack och lov, men finns det inte regler i sverige enligt tr att efter ett visst antal fel är man automatiskt utesluten?

Jag har aldrig vart i den sitsen att jag lyckats dra på mig en massa fel tack och lov, men finns det inte regler i sverige enligt tr att efter ett visst antal fel är man automatiskt utesluten?

Men han är utesluten, står "EL" på resultatlistan. De lät han bara hoppa klart. Tragiskt nog.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 613
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka