Sv: Os 2008

Dagens hoppning är väl dels individuellt kval till final och dels andra omgången i laghoppningen?

De som inte har något lag och de vars lag inte kom bland de åtta bästa lagen rider väl nu först, sen kommer lagtävlingen som börjar 14.10 om jag förstår startlistan rätt.

råkade ut för det igår, tryck på "reparera" när du högerklickar på din anslutning i menyraden till höger.. Så får du nytt IP å då funkar de sen :)

Vill nån vara vänlig och tala om hur det går? Har någon svensk startat än? Jag sitter på jobbet och vi kan inte streama... *muttrar en svordom över företagsledningen*.

Edit: Åh, ser att nån redan svarat längre upp. :-)

Dagens hoppning är väl dels individuellt kval till final och dels andra omgången i laghoppningen?

De som inte har något lag och de vars lag inte kom bland de åtta bästa lagen rider väl nu först, sen kommer lagtävlingen som börjar 14.10 om jag förstår startlistan rätt.

Det fattas ungefär 25 ryttare ifrån i går, jag undrar var är dom?

Jag tittar inte på någon sändning (funkar inte här på jobbet...) jag uppdaterar resultatlistan hela tiden så ser man i alla fall hur det går.

*kl*

Hu, vad nervös jag är. Hoppas att alla svenska hästar har snackat ihop sig om att inte ens nudda någon bom idag...

KL

Hoppas att dom börjar sända på 24:an snart, mycket härligare att se det på TV:n! :idea:

KL

Hur kom det sig att tyskarna gick vidare ändå? Igår var de ju inte med när TV-sändningen var över.

Kanske för dåliga för att vara med idag, ingen chans att ta sig till finalen? Men det är alla fall några utan lag (Denis Lynch tex) och de vars lag inte kvalade (Brasilianarna). Men visst saknas det några, ukrainaren med Magic Bengtsson tex hittar jag inte.

Och en annan fråga: Vad har hänt med John Whitaker? Varför kom han inte till start igår och verkar inte göra det idag heller?

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 618
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka