Sv: Os 2008

alltså jag fattar 0. är de indviduellt först eller? eftersom det är massa från japan, HongKong :confused:
:D

Banan är klart större idag tycker jag. De som rider nu har med sig som mest 9fel från de andra dagarna

Men vad händer med dom som red i går med lag som inte gick vidare när rider dom ? Såg att Rodrigo kommer nu om en stund. Får ALLA rida idag eller är det något kval till dagens ritter alltså nu menar jag individuellt. För i går var det ju folk med både 30 och 40 fel

Den verkar längre iallafall.. Eller har jag fel? Det lär ju kännas lite i kroppen på hästarna också att ha hoppat på en sån här bana flera dagar i streck också.

För att inte tala om Jos och Cumano , vilket språng på graven landade säkert en meter bakom :love:

kl

Alltså, jag får verkligen inte igång live-sändningen från eurovisionsports! Reklamen spelas upp sen blir det helt svart :mad: har testat att uppdatera flera gånger men icke.

Aja, det blir väl att vänta tills de sänder på TV.

KL

Åh Rodrigo :love: så synd på sista. Han rider verkligen så sjukt snyggt! Hästen ser ju inte mycket ut för världen, men han rider så otroligt lugnt, fint och med bra timing.

Ja jag blir utslängd ibland och nu kommer jag inte in igen :mad:

Den kastar ut en var 20 e minut om man bara tittar hela tiden, har nu kommit på en lösning, har mobilen på larm var 15 e minut, klickar då in mig på annan kanal (vid lämplig ryttare under dessa 5 min som återstår) klickar sedan direkt tillbaka till 04 igen och får då en ny 20 min period utan att bli utslängd emellan.

Jag kan för mitt liv inte fatta varför svt24 visar gymnastik utan en svensk i sikte och ignorerar hela första timmen av en av de sporter där vi har svenska deltagare där man åtminstone teoretiskt har medaljchans. Aaargh!

Jag kan för mitt liv inte fatta varför svt24 visar gymnastik utan en svensk i sikte och ignorerar hela första timmen av en av de sporter där vi har svenska deltagare där man åtminstone teoretiskt har medaljchans. Aaargh!

håller med !
men nu är det snart vår tur att få bestämma o då vill vi ha hoppning:rofl:

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 618
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka